Diskuse

Jak na dědině zatočit s Burešovým EET

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Vše se vrací.

V r.1968 mí rodičové pořídili lesní chajdu. Prchali z města a veselili se u táboráků. Pak okupace ... Můj rozjařený otec objal souseda a říkal - "Oldřichu, jsi bezva chlap, ale urva Komunista". Zjistil jsem, že se žije dvojím způsobem - Oldřich v městě byl za známou urvu, v lese byl za slušného člověka. Proč to píšu !?

Taky jsem pořídil svou chalupu. Mocná dědina - 500 obyvatel ! EET nám zavřela hospodu, nevařilo se tam... Před jediným obchodem, je blbé cokoliv popíjet ...

Bývalý krčmář prozřel - Má RD a pozemek rozlehlý ! Zařídily se brusy jmen do pivních sklínek, hle dobrá pivní pípa Lindab, paráda chladí - teče, stačí jen 220 V. Bývalý krčmář ožil ! .. Urvy vzduchem létají opět ! Nemíří však na ty robotné známé - směřují výše - směr Praha. Vše nasvědčuje, že taky žijí vysoce dvojím životem ! Vše se neuvěřitelně vrací ... :-)

0 0
možnosti

Já bych to moc neventilovala, páč Bureš má uši všude a jistě něco vymyslí:-/

1 0
možnosti

Nebál jsem se Burešů za bolševika, proč bych se jich bál dnes. I když.... Možná mají větší moc. Už nás nebudou mlátit a použijí sofistikovanější metody. Ale nešť. Přece z nich nebudeme pokadění...:-)

8 0
možnosti